måndag 18 juni 2012

Mitt franska spa

Vårt badrum med ett härligt badkar och en gammal stenvägg som bakgrund kan få mig att känna mig som på spa. Tända ljus och ett härligt skumbad som doftar av lavendel det är en lisa för själen. Men det blir nog inte så mycket badande i badkar nu till sommaren, nu är det Medelhavet som gäller. Nu är det mindre än två veckor tills vi åker ner och sommaren verkar ha kommit på allvar där nere. Vi köpte ett mobilt bredband när vi var nere senast så jag hoppas att jag skall kunna blogga från Causses i sommar. I påsk kunde vi konstatera att kontakten inte var den allra bästa, helst behöver vi sitta ute på terassen för att kunna vara uppkopplade så vi får väl ser hur det går. Så länge får ni några bilder från mitt franska spa.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar