söndag 20 oktober 2013

Älskade Languedoc

Nu är det en månad sedan jag senast var nere i mitt paradis. Tittade just på lite bilder från den senaste trippen och genast längtar jag tillbaka. Inte blir längtan mindre av att det är ett par plusgrader och lätt duggregn här hemma. Ännu har vi i alla fall inte fått någon snö på västkusten, för min del får den vänta länge, länge ännu. Jag antar att det blivit lite svalare och att några gula löv dykt upp där nere också men det ser nog nästan ut som på bilderna här.





Nypon är vackra
 
 
 
 
 
 


Inget kooperativ här inte!
 
 
 
 
 


Vy på morgonpromenad
 
 
 
 
 


Brandad på restaurang Faitout
 
 
 
 
 
 


Brandad i Sandras kök
 
 
 
 
 


Blåare blir inte himlen
 
 
 
 
 


Marseillan
 
 
 
 
 
 


Nu är nog vinrankorna lite gulare
 
 
 
Det bästa av allt är att jag har två hem och att allt detta finns kvar och väntar på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar