söndag 3 april 2011

Snart i Frankrike

Om allt klaffar så är vi i Causses et Veyran om två veckor. Jag längtar såå mycket dit. Idag har jag varit och inhandlat ett Gardena bevattningsset som är första förutsättningen för att vi skall kunna odla något på vår terass. Så till påsk kommer jag att ställa kosan till en handelsträdgård för att inhandla mitt fikonträd. Kanske blir det någon mer växt, vi får se.

Med i skåpbilen som vi hyrt för att kunna ta ner lite möbler skall ett gammalt skåp få följa med. Skåpet skall stå i köket o fyllas med porslin. Det är Britt-Marie på Daisy Gårds och Inredningsbutik som fixat till skåpet. Jag har inte sett det färdigt själv ännu, men jag är säker på att det blivit fint.

Här ser ni en bild på skåpet innan Britt-Marie tog hand om det. Det kommer en ny bild på det när det är på plats i Frankrike.


1 kommentar:

  1. I nästa inlägg förväntar vi oss att du visar var skåpet ska stå!

    SvaraRadera